جذب حدود هزار و ۱۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش خراسان شمالی تا مهرماه امسال

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیرکل آموزش و پروش خراسان شمالی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش، با بیان اینکه آموزش ۲۰۰ ارزیاب در ۲۷ رشته برای آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز و ۲۵ ارزیاب برای آزمون استخدامی مربیان پرورشی و مشاوره با هدف پیشبرد فرایند ارزیابی عمومی و تخصصی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در حال انجام است، گفت: با اعلام نتایج اولیه و پس از طی دوره های ارزیابی و گزینش، ۳۰۲ نفر در پستهای دبیری و هنرآموز و ۳۷۲ نفر هم در پستهای مربی پرورشی و مشاور، جذب آموزش و پرورش استان می شوند. پیش از این نیز ارزیابیها برای جذب ۴۱۷ آموزگار ابتدایی و استثنائی به پایان رسیده بود.


ابوالقاسم اکبری با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی در ۲۸۵ حوزه اجرا افزود: فرایند تصحیح اوراق امتحانی نیز در ۱۳ حوزه تصحیح آغاز شده است.
وی از اجرای طرح شهید عجمیان با هدف زیباسازی و پویاسازی محیط مدارس خبر داد و گفت: این طرح پارسال در ۳۲۰ مدرسه اجرا شد و امسال نیز ۸۰۰ مدرسه برای اجرای طرح شهید عجمیان هدفگذاری شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه دانش آموزان خراسان شمالی در المپیادهای علمی در بین ۵ استان برتر کشور قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران مدارس و معلمان و همراهی اولیا و همت دانش آموزان، استان ما در ۶ رشته المپیادی رتبه برتر، در ۲ رشته رتبه دوم و در یک رشته رتبه سوم کشور را کسب کرده است.
اکبری با اشاره به اجرای پروژه مهر با هدف آماده سازی مدارس پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: ۹ کارگروه ذیل ستاد استانی پروژه مهر با شعار « همه با هم یکصدا: مدرسه قوی ایران قوی » فعالیت خود را آغاز کرده اند و ۱۱ پروژه آموزشی جدید با ۴۷ کلاس درس تا ابتدای مهرماه بهره برداری می شود.

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ