درخواست مربیان پیش‌دبستانی برای استخدام

۳۴ نظر

این مربیان که بعد از سال ۹۲ آغاز به کار کرده‌اند، از مسئولان وزارت آموزش و پرورش توقع دارند فکری به حال جذب آنها کنند و به این بلاتکلیفی شغلی خاتمه دهند.

مربیان می‌گویند: بیشتر ما دارای مدارک تحصیلی و سابقه کار هستیم و می‌توانیم به عنوان معلم باکیفیت در ساختار آموزش و پرورش کشور جذب شویم.

این مربیان همچنین از نمایندگان مجلس یازدهم درخواست دارند با ارائه یک طرح جامع، روند استخدام مربیانی که بین سالهای ۹۲ تا ۹۹ مشغول به کار هستند را تسهیل کنند.

مربیان با انتقاد از بلاتکلیفی شغلی خود می‌گویند: نباید نیروهای آموزشی کشور با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند و دچار گرفتاری‌های بسیار باشند.

منبع : بازار کار

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۴ نظر برای درخواست مربیان پیش‌دبستانی برای استخدام

  • م
    مربی
    ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳
    سلام تو را به خدا تکلیف مربیان پیش دبستانی هارامشخص کنید
    • د
      دریا
      ۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۴۵
      سلام خدمت همه دوستان زحمت کشم در پیش دبستانی از سال های 91-99 امیدوارم استخدام بشم و مزد زحماتمون و در آینده ای نزدیک ببینیم. ما با بچه ها با جون و دل کار می کنیم بدون حقوق مکفی و بیمه، خدا شاهد تلاش های ماست. ماموفق میشویم دوستان امیدوارم همه به آرزوی استخدام شدنشون برسند.

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ