برگزاری آزمون استخدام ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت در صورت تایید سازمان برنامه و بودجه

۴ نظر

رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است. سازمان اداری و استخدامی تایید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تایید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع شوند.

به گزارش بازارکار از روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور وزیر رفاه در مدرسه استثنایی پسران ساریخانی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اعلام می‌کند که بیش از ۲۰ دستگاه وظیفه تسهیلگری خدمات موردنیاز را در حوزه آموزشی، تربیتی و فضاهای تحصیلی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی توضیح داد: موضوع اجرایی شده است و دستورات خوبی را معاون اول رییس جمهوری صادر و جلسات متعددی برگزار شده است.

رئیس سازمان بهزیستی درخصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است. سازمان اداری و استخدامی تایید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تایید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع بشوند.

قادری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش چه تعداد از قبول شدگان از میان جامعه معلولان بودند، تصریح کرد: آمار باید توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شود و بعد از تایید نهایی، گزینش و سایر مراحل باید تا سه ماه آینده اعلام شود.

در این برنامه همزمان با نواخته شدن زنگ مهر توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میز خدمت سازمان بهزیستی با استقرار در این مدرسه به مشکلات خانواده های دانش آموزان در حوزه فعالیت های بهزیستی رسیدگی کرد.

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای برگزاری آزمون استخدام ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت در صورت تایید سازمان برنامه و بودجه

  • م
    مهدیار
    ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۲۸
    سلام خدمت ادمین محترم
    به نظر شما وزارت نیرو هم برای جذب از داوطلبین معلول درخوتست همکاری داده است؟ برای رشته برق
    • مشاور «ای استخدام»
      ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
      کاربرعزیز
      اخبار منتشر شده در حال حاضر صرفا در مورد ظرفیت پذیرش می باشد، برای اطلاع دقیق از سازمان‌های متقاضی و رشته های احراز شده می بایست منتظر انتشار دفترچه آزمون و یا اخبار تکمیلی باشید.
      • م
        مهدیار
        ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰
        ممنونم. زمان انتشار دفترچه چه موقعی هست؟ اطلاع دارید؟
        • مشاور «ای استخدام»
          ۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۶
          کاربرعزیز
          در مورد زمان انتشار دفترچه ، تاریخ مشخصی ذکر نشده است ، از همین صفحه پیگیر باشید به محض انتشار اخباری در این خصوص ، از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ